Najučestalija pitanja
ČPP
ČPP (Često Postavljana Pitanja)
Problem pri prijavljivanju:
Ukoliko se ne možete prijaviti, možete zatražiti slanje nove
lozinke na adresu elektronske pošte iz sistema preko stranice https://webshop.biocomag.ch/putem
opcije zaboravljena lozinka, ili prateći sledeći link: https://webshop.biocomag.ch/index.php?page=pass
Lozinka se šalje samo na adresu iz sistema, te ukoliko se
pojavi obaveštenje o grešci, onda se uneti podaci ne poklapaju. U takvom
slučaju zatražite pomoć sponzora, pošto on vidi adresu koja se nalazi u
sistemu.
E-mail se odmah šalje automatski. Proverite i među
neželjenom ili brisanom poštom. Poslata pošiljka sadrži i Vaše korisničko ime.
Ovako primljene podatke je poželjno kopirati (Ctrl+c, Ctrl+v)
Ukoliko Vam se izmenila adresa elektronske pošte, ili nalog
više nije dostupan, onda pošaljite obaveštenje o problemu na adresu admin@biocomag.chu kojem opisujete svoj
problem, navodivši Vaš registracioni broj i e-mail adresu koju menjate. Zbog
identifikacije navedite i svoje podatke iz sistema. Pošto rešavanje problema
zahteva intervenciju programera, ono traje 1-2 radna dana.
Izmena podataka:
Podaci se mogu izmeniti isključivo putem stranice https://webshop.biocomag.chnakon
prijavljivanja, i to putem stavke izbornika „Lični podaci”. Polja: ime, datum
rođenja, ime firme, poreski broj, kao i država se ne mogu izmeniti. Sve izmene
u vezi ovih podata pošaljite napismeno na adresu elektronske pošte admin@biocomag.ch.
Svi ostali podaci se mogu slobodno menjati. Adresa
elektronske pošte se prema prirodi stvari menja od sledećeg prijavljivanja, za
prijavu je neophodno korisničko ime.
Naručivanje:
Nakon klika na dugme naručivanje o svakoj narudžbi šaljemo
e-mail, izostanak e-mail-a na datu adresu ne znači automatski da je naručivanje
neuspelo. Ukoliko Vam se desi ovakav problem, na sledeći način možete proveriti
uspešnost Vaše narudžbe. Provera narudžba je moguća nakon prijavljivanja pod
stavkom izbornika „Prethodne narudžbe”. Ukoliko Vam je narudžba ovde navedena,
onda je ona u svakom slučaju vidljiva i centrali pa će je oni obraditi. Ovo se
može pratiti i po promenama statusa. Bodovna vrednost narudžbe se takođe mora
trenutno pojaviti u tabeli „Bodovi, struktura (xls format) ” pri stavci
izbornika „Provera bodova” kao neobrađeni bodovi.
Izmena i brisanje narudžba:
Zbog ugrađenih automatskih funkcija na podnetim narudžbinama
ne možemo izvršiti bilo kakve izmene. To znači da se ovima ne može dodavati,
oduzimati od njih, niti se mogu spajati paketi.
Postoji jedina mogućnost: brisanje paketa. Zahtev u tom
pogledu možete podneti bez ikakvog problema do 8 časova ujutro prvog radnog
dana koji sledi dan naručivanja. Nakon ovog vremena ne možemo garantovati
blagovremeno brisanje paketa.
Eventualne zahteve za brisanje, kao i sve vrste zahteva za
izmene (greška u adresi dostave, adresi računa, imenu, itd.) pošaljite na
adrese prema sledećem, navodivši broj paketa, da bi nadležne kolege iste što
ranije primile:
https://biocom-international.rs
biocomnetworksrbija@gmail.com
https://webshop.biocomag.ch order@biocomag.ch
https://webshop.okonet.hu megrendeles@okonet.hu
https://www.biocom-international.eu biocom.slovakia@eniel.eu
Zahvaljujemo Vam se na razumevanju i saradnji, te ukoliko su
Vam ove informacije korisne, molim Vas da iste podelite sa što više kolega.